Monday, August 27, 2012

Menyepi.

Assalamualaikum.


Hai! tora datang lagi ! eh tak..luqluq kini kembali setelah menyepikan diri dari dunia fantasi ! :p .. dah lama kannn tak update blog. Almaklumlah busy wat collection duit baru..ngeh3. tak tahu blog terchenta ni diserang virus yang dari celah mana ntah datang. Habis aku buang segala usaha cantik mencantikkan blog aku semata-mata nak cari punca mana datang durjana malware tu. =.='' dari traffic feedjit, chatbox and last sekali bloglist aku yang aku hias cantik2 siap ada lebah bagai. lastly ghupe2nyerrr virus tu datang dari gambar yang aku amek dari uncle google.. Hanya sekeping gambar aku buang yang tak ada kena mengena. Haisy..sabar jela. Takpe masih ada waktu serta kesempatan sebelum aku meneruskan perjuangan di UPSI terchenta. Lagipun aku dah berhenti kerja. 2hari before raya aku dah excited nak berhenti. Ni semua gara-gara aku nak beraya ! hihihi.

Sebenarnya banyak benda nak story kat sini. Tapi kena tunggu mood datang. Bila mood datang siap dengan madah2 berbunga aku boleh update..hihi. Eh lupa nak ucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin. Semoga Aidilfitri kali ni lebih bermakna dari sebelum2nya. ^_^

bicaraluqluq: nampaknya kena tukar headerblog sekali la lau nak touch up balik..hehe ;p
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment