Wednesday, June 20, 2012

'Dikau' semakin hampir.


Aku
 menanti dengan penuh sabar
Hari yang aku lalui bagaikan tidak lengkap dengan kehadiranmu
Hari demi hari
Waktu demi waktu
Aku masih setia menanti
Mananti kedatanganmu

'Dikau'
Semakin hampir
membawa seribu hikmah
Bersamamu ada keredhaanNYA
denganmu hidupku bagaikan terarah
satu yang ku pasti
Hadirmu membawa rahmat 
terselit rahsia tersirat

Aku, dia, dan mereka
tidak sabar menanti kedatanganmu 

YA ! menanti kedatangan dikau, wahai RAMADHAN. 

Namun, Tidak kulupa Sya'ban yang sedang menjengah tiba

Ahlan Wa sahlan wahai bulan yang mulia.

:)

wassalam

bicaraluqluq: semoga peluang yang ada digunakan untuk meningkatkan amal ibadat. Memasang niat, moga diri ini dapat mengecap kemanisan Ramadhan,insyaAllah. :)

Adakah sempat aku bertemumu?
Jika sempat, Adakah ini Ramadhan yang terakhir bagiku?


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment